Què faries si el món s’acabés en 72 hores? L’ONU anuncia que un gegantesc meteorit s’estavellarà contra la Terra. La desesperació i el caos recorren el planeta. A un poble perdut, Ale, un jove frustrat, decideix passar els seus últims dies emborratxant-se. Però els seus plans canviaran de cop quan es vegi obligat a ajudar la seva mare a protegir els quatre fills del seu germà davant l’arribada de Lucio, un sospitós desconegut.
13 persones es tanquen en un supermercat amb la intenció de rodar una pel·lícula de ficció. Hi ha 2 actors principals i un equip tècnic. A través de walkie-talkies, els guionistes van marcant als actors en rigorós directe que és el que “han de fer” durant la seqüència. La història de Supermarket, es va construint al moment i sense seguir cap patró ni norma establerta pel cinema narratiu convencional. Ningú sap què pot passar.
La cinta narra la història d’en Marc, un jove que no sap com afrontar la seva vida en sortir de la universitat. Sense cap somni concret, es deixa endur per l’apatia i la frustració que el fan acceptar una curiosa feina al poble coster on viu la seva àvia. La relació que s’estableix entre ells farà que Marc sigui conscient de la necessitat de prendre les seves pròpies decisions. Un retrat intimista sobre el fet de fer-se gran.
Què passaria si els animals heretessin la terra? Bé, d’acord, el lleó seguiria sent el rei. Però qui serien els seus ministres? I el eu exèrcit? I com funcionaria el sistema educatiu? Tots aquests dubtes i molts altres tenen la seva resposta en aquest llargmetratge, el primer realitzat íntegrament en animació flash per a la gran pantalla. Una comèdia disbauxada que llença una mirada àcida sobre els nostres pactes de convivència.
En Ruiz ha mort. L’àrea de recursos humans de Farewell-Gutmann ha perdut el seu director, però els subordinats no el troben a faltar. En la cursa per la successió, l’Adela vol el reconeixement que el masclisme de Ruiz li ha negat. Lázaro la menysprea professionalment però intenta endur-se-la al llit. Fernando no té l’autoestima necessària. L’arribada d’un directiu de la central per a triar el nou cap, canviarà per sempre les relacions entre ells.
Sarah, una jove vídua embarassada, està sola la nit de nadal. De sobte, una estranya truca a la porta. Sarah no la deixa entrar però ella no marxa. Amb por, Sarah truca la policia que en arribar no troba ningú i se’n va, ignorant que la dona ja és a dintre. Quan Sarah comença a sentir les primeres contraccions, entén que haurà de lluitar contra aquesta dona que vol endur-se una cosa…
Aquesta pel·lícula pot ferir la sensibilitat de l’espectador.
L’any 1997, el capità Nascimento comanda un esquadró del Batalló d’Operacions Policials Especials (BOPE), un cos d’elit de la policia de Rio de Janeiro. A punt de ser pare, cerca algú que el pugui substituir. És per això que comença a instruir els aspirants Neto i Matías, amics d’infantesa, a la vegada que s’engega una operació especial de neteja a les faveles amb motiu d’una visita del Papa Joan Pau II a la ciutat.
Al suburbi parisenc de Colombes, els adolescents són de tots els colors. Les seves vides es desenvolupen en la normalitat de créixer, discutir-se i estimar-se. Però el dia en que Jo sap que ha estat acceptat a l’Arsenal, es posa de manifest com la vida al suburbi està marcada per forts estereotips i una estricta divisió de gèneres. I així se’ns narra la història, des des del punt de vista dels nois primer, i de les noies després.
Stanley volia fer carrera a l’exèrcit, però treballa en una botiga de productes de la llar. La seva dona, sergent, lluita a la guerra. Un dia Stanley rep la notícia de la seva mort. Tot sol amb les seves dues filles, li resulta molt difícil explicar-los el succeït i decideix emprendre un espontani viatge a un parc d’atraccions. Allunyant-se de casa, s’apropa a les seves filles i això li ajudarà a trobar el moment de dir-los la veritat.